22 ژانویه

تجربه عمل لابیاپلاستی از شهرستان

روزانه افرتد زیادی به مطب خانم دکتر الهام امام جمعه جراح و متخصص زنان – فلوشیپ و جراحی زنان مراجعه می کنند و جراحی می شود. آن ها تغییراتی را روی لابیای خود انجام می دهند. امروزه خانم های زیادی از بزرگ بودن لابیای خود احساس بدی دارند و روزانه تعداد زیای از آن ها از مشاوره حضوری و یا غیر حضوری استفاده می کنند. ما مطالب زیادی در این زمینه (لابیا پلاستی) در سایت گذاشته ایم اما در این مقاله قصد داریم یکی از موضوع هایی که تعداد بالایی از شما در این زمینه سوال دارید پاسخ دهیم. ما در این مقاله درباره رضایت مراجعه کنندگان برایتان مطلبی جمع آوری کرده ایم.

صحبت های مراجعه‌کننده برای انجام لابیاپلاستی

من مشکل بزرگی لابیا داشتم و به تازگی متوجه شده بودم که عملی در این زمینه وجود دارد که به آن لابیاپلاستی می گویند. بزرگی لابیاها یکی از بزرگترین دغدغه های زندگیم شده بود. به همین خاطر در این زمینه اطلاعاتی جمع آوری کردم و در چندین سایت در این باره مطالبی خواندم.

در طی این مطالعات متوجه شدم که پزشکان زیادی این جراحی را انجام می دهند مانند پزشکانی که جراح پلاستیک هستند. اما بهترین پزشکان برای این جراحی فقط جراح زیبایی زنان است که می تواند این عمل را به خوبی انجام دهد. بعد از کلی مطالعه از برخی از پزشکان وقت مشاوره گرفتم.

وقتی که به اولین مرکز برای مشاوره رفتم خانمی را دیدم که این عمل را انجام داده بود و از نتیجه ی بدست آمده بسیار شاکی بود و با حالت ناراحتی شدید از مطب خارج شد. بعد از اینکه سوال کردم متوجه شدم که پزشک آن مرکز عمل خوبی را برای این خانم انجام نداده و هیچ مسئولیتی را در این مسئله به گردن نمیگرفت. پزشک به بیمار گفته بود که باید عمل ترمیم انجام دهد.

ترس از عمل داشتم

به همین خاطر تصمیم گرفتم از آن مطب خارج شوم و به مرکز بعدی که وقت مشاوره گرفته بودم مراجعه کنم. ترس من از این عمل به شدت بیشتر شده بود و به سرعت به خانه ی خود رفتم. همواره به این فکر می کردم که اگر لابیای بزرگی داشته باشم بهتر است تا این که با عمل جراحی دچار لابیای زشتی شوم که جای بخیه روی آن باقی بماند. حتی تصمیم گرفتم که هیچگاه تن به ازدواج ندهم زیرا اعتماد به نفس من حسابی کاهش یافته بود.

بعد از گذشت مدتی پست هایی را مشاهده کرم که لابیاپلاستی را انجام داده بودند و احساس رضایت داشتند. سردرگم شده بودم… صحبت های خانمی که داخل آن مرکز بود و تجربه های بدی که شنیده بودم و تمایل شدید خودم به این جراحی بسیار ذهن مرا مشغول کرده بود. به همین خاطر به دایرکت برخی از پزشکان مختلف دایرکت دادم و با بعضی از بیمارانی که عمل لابیاپلاستی را انجام داده بودند و موفقیت آمیز بود صحبت کردم و آن ها گفتند که با جستوجوی زیاد در این زمینه پزشک خوبی را پیدا کرده و به آن مراجعه کرده بودند.

 

بعد از کلی درگیری ذهنی و جستوجوی زیاد بین پزشکان سه تا از آن ها را گلچین کردم و به ان ها دایرکت دادم. دکتر الهام امام جمعه تنها پزشکی بودند که با مشاوره ی غیر حضوری هزینه ی این جراحی را به من گفتند. به همین دلیل قرار شد اگر من راضی به انجام این عمل شدم آزمایشاتی را انجام دهم و سپس به آنجا مراجه کنم. ترس ها و نگرانی هایم باعث شد تا من وقت مشاوره ی حضوری بگیرم.

تجربه مراجعه کننده لابیاپلاستی از شهرستان
تجربه مراجعه کننده لابیاپلاستی از شهرستان

صحبت های مراجعه‌کننده لابیاپلاستی هنگام معاینه

بعد از اینکه به مطب مراجعه کردم با افراد زیادی رو به رو شدم که تعدادی از آن ها مانند من برای فهمیدن سطح کاری دکتر به مطب مراجعه کرده بودند و افرادی هم برای ترمیم نزد دکتر آمده بودند که پزشکان دیگری اقدام به جراحی آن ها کرده بودند و به علت نارضایتی از پزشکان دیگر نزد دکتر الهام امام جمعه آمده بودند. بالاخره نوبت من شد و وارد اتاق شدم. دکتر با رویی خوش از من استقبال کردند و من تمام ترس هایم و مشکلاتم را برایشان بازگو کردم.

ایشان در صحبت هایشان به من قول دادند که طبق چیزی که من انتظار دارم این جراحی را انجام دهند و بد از مدتی متوجه شدم که ایشان تنها پزشک در زمینه ی عملا لابیاپلاستی هستند که هیچگونه عمل ناموفق نداشته اند و در ایران حرف اول را می زنند.

بلاخره زمانش رسید

بالاخره قرار شد تا من این جراحی را با بیحسی انجام دهم و دکتر هم با من هم عقیده بودند زیرا به گفته ی ایشان من کیس بیهوشی نبودم. نکته اینجا بود که من دختر بودم و نگرانی در این زمینه داشتم که جای بخیه روی لابیا باقی بماند که دکتر الهام امام جمعه به من قول دادند که با ترفندی که انجام می دهند هیچگونه جای بخیه روی لابیا باقی نمی ماند.

با اینکه ذهنیت خوبی در این زمینه نداشتم اما به دکتر اعتماد کردم و نوبت من را برای 3 ماه ا=آینده دادند زیرا تا آن زمان تمای وقت ها پر شده بود. با صحبت هایی که انجام دادیم قرار بر این شد تا هنگامی که آزمایش های لازم را انجام دادم نتیجه را برای مشاور دکتر ارسال کنم. به همین دلیل به شهر خودم برگشتم و آزمایش های لازمه را انجام دادم و برای مشاور ارسال کردم.

در این بازه ی زمانی تا به هنگام عمل لایوهای ایشان را مشاهده کردم و متوجه شدم که روند عمل سختی زیادی ندارد. لینک هایی برای من ارسال شد که در آن درباره مراقبت های قبل عمل توضیح داده بودند تا بتوانم با انجام ان ها نتیجه ی مطلوبی را بگیرم.

صحبت های مراجعه‌کننده لابیاپلاستی چند روز قبل عمل

برخی از مراقبت هایی که گفته بودند باید چند روز قبل عمل انجام می شد و این موضوع استرس من را بیشتر کرده بود. وقتی به این موضوع فکر میکردم که قرار است لابیاها برش بخورند به شدت میترسیدم و پیشمان از اینکه چرا با بیهوشی این کار را انجام نمی دادم.

با این همه بالاخره روز جراحی فرا رسید و من میخواستم ساعاتی قبل از عمل تهران باشم و تمامی نکاتی که باید رعایت می شد را انجام داده بودم.

روز عمل فرا رسید…

با وجود اینکه دکتر به من قول داده بودند که هیچ گونه اتفاقی نیفتد اما باز هم من استرس بسیاری داشتم. اما وقتی به مطب وارد شدم با صحنه ی بسیار خوبی مواجه شدم که رضلیت یکی از بیماران بود و این موضوع برای من خیلی خوشحال کننده بود. با رویی خوش وارد اتاقی شدم که اصلا شبیه به اتاق عمل نبود و فضای اتاق با صمیمیت بالایی برخوردار بود که همانند لایوهای ایشان می بود. کسانی که آنجا حضور داشتند با خوشرویی کامل با من برخورد می کردند و می گفتند به شکل لابیاهای خودم فکرکنم که بعد از عمل چگونه خواهند شد.

بعد از اینکه دکتر تشریف آوردند و صحبت هایی که انجام دادند من حس خیلی بهتری داشتم و با مایعی که اسمش را نمیدانم لابیاهای من را بی حس کردند. دکتر الهام امام جمعه بعد از اینکه از بی حسی لابیاهای من اطمینان حاصل کردند عمل جراحی را شروع کردند و تلفن همراه من را بمن دادند و گفتند تا خودم را با گوشی و شبکه های مجازی سرگرم کنم. عمل من در 1 ساعت و ده دقیقه انجام شد. احساس خاصی نداشتم و به راحتی توانستم حرکت کنم و به روی صندلی بنشینم.

فکر می کردم که وقتی زمان بی حسی تمام شود دچار درد شدیدی بشدم اما اصلا اینطور نبود و بعد از از بین رفتن بی حسی همان درد کم را حس می کردم و با مسکن درد من آرام گرفت. بعد از تمام شدن بی حسی پزشک من را معاینه کرد و به من گوشزد کرد که تمامی مراقبت ها را انجام دهم تا مشکلی پیش نیاید زیرا در نتیجه ی این عمل خود من هم نیز باید همکاری میکردم تا نتیجه ی مطلوبی به دست آید.

لابیاپلاستی و روند بهبودی و درمان

بعد از اینکه به اتاقم برگشتم 1 روز کامل را استراحت کردم و همراه من کارهای من را انجام داد. من به هیچ عنوان اجازه ی بلند شدن نذاشتم و فقط برای رفتن به دستشویی از جایم بلند می شدم. وقتی ادرار می کردم احساس سوزشی داشتم اما با رعایت کردن تمامی نکات این مشک هم حل شد.

بعد از اینکه 24 ساعت از عمل من گذشت یعنی فردای آن روز من نزد پزشکم رفتم و ایشان از نتیجه ی کار رضایت کامل را داشتند اما به من گفتند که ممکن است کمی نگران شوم زیرا آن ناحیه دچار التهاباتی شده بود و من باید با صبر تمام این مراحل را می گذراندم. ایشان فرمودند که ممکن است تا مدتی من حسی نداشته باشم اما با گذشت زمان این موضوع برطرف می شود و حتی گفتند که می توانم به خانه ی خودم برگردم.

بعد از دو روز من حس بهتری داشتم و به راحتی می توانستم راه برم. دردی را احساس نمی کردم اما وقتی فشاری وارد می شد حس سوزش در ان ناحیه داشتم. بعد از گذشت 3 روز حس بهتری داشتم و میتوانستم کارهایم را انجام دهم اما باز هم باید مراقبت هایی انجام می دادم.

یک هفته گذشت..

با گذشت یک هفته دچار خارش شدید شده بودم و وقتی این موضوع را با مشاور در میان گذاشتم به من گفتند که جوش خوردن جای بخیه ها باعث این خارش شده است و نگرانی نداشته باشم. بسیاری را دیده بودم که دچار عفونت می شوند اما خوشبختانه این مسئله برای من پیش نیامد و بعد از دو هفته تمامی بخیه های لابیای من جذب شدند اما هنوز التهابی مشاهده می شد که اصلا نگرانی در این باره نداشتم زیرا نتیجه ی عمل خوبی را سپری کرده بودم.

الان چند ماهیی از این موضوع می گذرد اما من هیچ گونه دردی ندارم و تمام التهاب هایی که بود برطرف شده است و من نتیجه ی خوبی را از این عمل داشتم.

بعد از گذشت 1 ماه نزد ایشان رفتم و دکتر هم از این روند بسیار راضی بودند و مهم ترین نکته این بود که جای بخیه اصلا باقی نمانده بود. حس لابیاهای من برگشت و من کاملا بهبود پیدا کرده ام. بسیار خوشحالم که نزد دکتر الهام امام جمعه جراح و متخصص زنان ِ فلوشیپ جراحی زیبایی زنان مراجعه کردم و رضایت کامل از کادر ایشان دارم.

امیدوارم با خواندن این مطلب و تجربه ای که بیماران ما از شهرستان داشتند اطلاعات خوبی کسب کرده باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

مقالات مرتبط

جراحی زیبایی واژن

 تنگ کردن واژن با جراحی

جراحی تنگ کردن واژن

جراحی لب های واژن

و….

راه های ارتباطی

  ۰ ۲۲۶۲۲۰۴ – ۳۳۳۰۳۷۲۷

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایماناینستاگرام دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان و زایمان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

بیست − چهارده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید