27 جولای

بهترین روش اصلاح لابیا ماژورها

بهترین روش اصلاح لابیا ماژورها

بهترین روش اصلاح لابیا ماژورها چیست؟ چه روش هایی برای اصلاح لبیاهای ماژور وجود دارد؟ شکل و ظاهر ولو به طور طبیعی در طول سالها تغییر می کند. بارزترین تغییرات مربوط به تغییرات هورمونی است که در بلوغ، در دوران قاعدگی، در بارداری و در حوالی یائسگی رخ می دهد.

تغییرات لبیا ها

هنگام تولد نوزاد، به دلیل عبور از کانال زایمان و اثر هورمون های مادر، ممکن است لابیا تا حدودی متورم باشد. این امر در طی چند روز برای لبیای مادر طبیعی است، این اثرات بعد از چند روز از بین می رود.

در دوران بلوغ، لابیا به تدریج بزرگ و ضخیم می شود، اما تفاوت اصلی آن این است که در سطح سلول تغییر می کند. پس از بلوغ، با افزایش برجستگی، لبیها به راحتی قابل مشاهده می شوند.

بهترین روش اصلاح لابیا ماژورها

با ادامه رشد زن، رشد ضخامت و طول لبیا و همچنین بعد از بارداری و زایمان نیز افزایش می یابد.

پس از یائسگی، سطح هورمون های زنانه مانند استروژن و پروژسترون در خون کاهش می یابد زیرا عملکرد تخمدان متوقف می شود. در سراسر بدن، بافت پوست شروع به آتروفی می کند. پوست کمتر به عنوان یک مانع عمل می کند و خشک می شود. در نتیجه کاهش ضخامت پوست و آبرسانی، خطر ابتلا به درماتیت شیمیایی و تحریک کننده افزایش می یابد.

علاوه بر این، ممکن است با افزایش سن، نیروهای برشی بافتی از قدرت بیشتری برخوردار شوند.

علائم مربوط به پیری لبیا ها

با نازک شدن لبیا ها و کوچک شدن پوست، ضخامت آن نیز از بین می رود و درعین حال تمایل به حفظ رطوبت از خارج برای مدت طولانی تری دارد. این می تواند منجر به تحریک یا واکنش های آلرژیک به مواد رایج مانند رنگ در لباس زیر شود. نتیجه آن خارش و تحریک در اطراف لابیا است. از دست دادن خاصیت ارتجاعی در پوست، این وضعیت را تشدید می کند و ممکن است باعث احساس خشکی در اطراف واژن و ولو شود.

کمبود استروژن نیز باعث می شود، پوست دارای انعطاف پذیری کمتری شود.

بهترین روش اصلاح لابیا ماژورها

بسیاری از خانم ها نیز پس از کاهش عمده وزن، لابیا ماژور بزرگ و افتاده را تجربه می کنند. روش های مختلفی برای اصلاح لبیا ماژور ها وجود دارد، بسته به شرایط افراد هر کدام از آن ها انتخاب می شود از جمله این روش ها تزریق چربی، تزریق ژل به لبیا، لیفت با نخ و در اخر جراحی لابیاپلاستی ماژور است. اگر بتوان تنها با یک تزریق عملکرد و زیبایی را به لابیا ماژور ها بازگردانیم به طور حتم بهترین روش اصلاح لبیا ماژور ها تزریق چربی و یا ژل خواهد بود، اما اگر این افتادگی شدت داشته باشد و هیچ یک از روش ها کاربردی نداشته باشد، جراحی بهترین روش است.

طول جراحی لابیاپلاستی ماژور

عمل ماژوراپلاستی معمولاً حدود 1 ساعت طول می کشد. اما اگر همراه با سایر روش های اصلاح واژن انجام شود، مدت زمان جراحی بیشتر خواهد بود.

روش  کار در جراحی لابیاپلاستی ماژور

به دلیل ساختار طبیعی لبیا بزرگ، خطوط برش حاصل از جراحی در چین های طبیعی پوست پنهان است، در نتیجه جای نگرانی نیست.

از چه نوع بیهوشی استفاده خواهد شد؟

دو گزینه برای بیهوشی وجود دارد که در زمان مشاوره در مورد آنها بحث خواهد شد:

بیهوشی عمومی این بدان معناست که شما در حین عمل خواب خواهید بود.

بی حسی موضعی.

بیهوشی با سدیشن، به این معنی است که شما در حین عمل بیهوش نیستید اما دردی حس نمی کنید و بی حسی موضعی باعث تسکین درد هنگام بیدار شدن می شود.

عوارض جانبی ماژورا پلاستی چیست؟

با هر روش جراحی، خطرات زیادی وجود دارد و بسیاری از مشکلات به راحتی درمان می شوند و با گذشت زمان برطرف می شوند. به طور کلی، جراحی زیبایی کاملاً ایمن است، زیرا افراد سالم و متناسب بدنبال بهبود وضعیت ظاهری هستند.

خطرات عمومی هر عمل جراحی شامل خونریزی بیش از حد، واکنش به هر یک از داروها (از جمله بیهوشی)، عفونت، بهبودی ضعیف یا جای زخم بیش از حد است.

بروز چنین عوارضی عمدتا به سیگار کشیدن، وضعیت سلامت عمومی ، نحوه بهبودی بدن و همچنین بهبودی بعد از عمل بستگی دارد.

هزینه تقریبی لابیاپلاستی ماژور

هزینه ها بسته به آنچه برای درمان فردی شما لازم است، همچنین پیچیدگی و مدت زمان مورد انتظار جراحی و اینکه آیا در رابطه با سایر روشهای جراحی درمانی واژن انجام می شود، متفاوت خواهد بود.

پاسخ

هفده − یک =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید