15 ژوئن

بهترین دکتر لابیاپلاستی

بهترین دکتر لابیاپلاستی

بهترین دکتر لابیاپلاستی  کیست؟ این طبیعی است که افراد برای انجام عمل جراحی به دنبال بهترین پزشک باشند. در جراحی های زیبایی زنان موارد بسیاری هستند که در نتیجه جراحی موثر می باشند، اما جراح زیبایی زنان هم در این نتیجه بی تاثیر نیست، از آنجا که ناحیه ژنیتال حساس است و هر گونه نتیجه منفی از جراحی می تواند اثرات دراز مدت منفی در پی داشته باشد، پس توصیه می کنیم در انتخاب پزشک خود دقت داشته باشید.

لابیاپلاستی

ممکن است جراحی لابیاپلاستی را با طیف وسیعی از نام های دیگر بشناسید، جوان سازی واژن ، جراحی پلاستیک واژن، جراحی واژن و…

لابیاپلاستی یک عمل جراحی زیبایی برای کاهش اندازه یا تغییر شکل لب های داخلی یا خارجی واژن است.

بسیاری از زنان با لبیاهای کوچک یا بزرگ و نامنظم متولد می شوند. در برخی از افراد هم ممکن است ظاهر لابیا با زایمان تغییر کند. علت آن هر چه باشد، لبیا های خیلی بزرگ یا ناهموار می توانند باعث خجالت با شرکای جنسی و همچنین ناراحتی و تحریک ناشی از لباس های تنگ و برخی فعالیت های ورزشی شوند.

بیماران معمولاً هنگامی که از ناراحتی رنج می برند و یا تنها به دلیل زیبایی متقاضی برای لابیاپلاستی می شوند. جراحی به این افراد کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به شخصی ترین قسمت بدن داشته باشند. سایر اقدامات را می توان برای نتیجه بهتر همراه با لابیاپلاستی انجام داد از جمله؛ کاهش هود کلیتوریس، جایگزینی حجم، جوان سازی پوست لبیاهای خارجی (Labia Majora) و کاهش مونس پوبیس با لیپوساکشن.

بهترین دکتر لابیاپلاستی

بهترین دکتر لابیاپلاستی چه کسی است؟

برای انتخاب بهترین متخصص زنان راه های مختلفی وجود دارد، بهتر است در این انتخاب ملاک خود را هزینه پایین در نظر نگیرید، زیرا یک نتیجه منفی نیاز به ترمیم لابیاپلاستی دارد که برای این جراحی هزینه بیشتری نیاز است.

لازم است پزشکی که انتخاب می کنید در زمینه تخصص کافی داشته باشد.

تجربه و سابقه متخصص زنان بسیار حائز اهمیت است، زیرا لابیا در افراد مختلف متفاوت است و تمام جراحی های لابیاپلاستی شبیه به هم نیستند، یک جراح زیبایی زنان با تجربه باید بتواند بهترین تصمیم را متناسب با شرایط فرد بگیرد.

خطرات عمومی جراحی لابیاپلاستی

از آنجا که جراحی یک بخش حیاتی از طب مدرن است، بنابراین جراحی لابیاپلاستی نیز عوارضی دارد که اگر پزشک خود را به درستی انتخاب کرده باشید، احتمال بروز این عوارض را از بین می برید.در حالی که این خطرات اندک است، اما هر شخصی که تحت عمل جراحی قرار می گیرد باید از خطرات آن آگاه باشد.

زخم

تمام زخم های داخلی و خارجی پس از عمل برای بهبودی به زمان نیاز دارند. بخیه برای بسته نگه داشتن زخم ها در حین بهبودی استفاده می شود.در درصد کمی از موارد ، مناطق کوچک زخم بلافاصله بهبود نمی یابند. وقتی این اتفاق می افتد، دو گزینه وجود دارد:

منتظر بمانید، زخم ها به تدریج بسته می شوند و خود به خود بهبود می یابند.

اگر پس از ارزیابی، دکتر احساس کند با بسته شدن شکستگی کوچک زخم، نتیجه کلی بهبود می یابد، این کار با قرار دادن چند بخیه در ناحیه باز انجام می شود تا به بهبود سریعتر کمک کرده و نتیجه زیبایی بیشتری به دست آورد.

عفونت

این مورد نادر است، علیرغم اقدامات احتیاطی، احتمال بروز عفونت از بین می رود.با این حال، عفونت های جزئی ممکن است رخ دهد و می تواند بر سرعت بهبودی تأثیر بگذارد. اگر این اتفاق بیفتد، بهبود برخی از مناطق کوچک ممکن است کمی بیشتر از مناطق دیگر طول بکشد. ناحیه تناسلی ناحیه ای است که روزانه تعداد زیادی از باکتریها و ارگانیسم های دیگر در آن زندگی می کنند. بعد از جراحی ، محیط آنها مختل می شود و احتمال بروز عفونت های بسیار جزئی نیز وجود دارد، به همین دلیل مصرف آنتی بیوتیک های تجویز شده بسیار مهم است.

خونریزی و کبودی

به ندرت ممکن است خونریزی جزئی ایجاد شود. هنگامی که این اتفاق افتاد، هر چه سریعتر پزشک را مطلع کنید تا آنها بلافاصله به شما کمک کنند و یک ارزیابی را انجام دهند. مداخله زودهنگام بهتراست و همانطور که انتظار می رود به بهبودی کمک می کند.

تورم

بافت های این ناحیه بسیار ظریف هستند و هر روش درمان می تواند تورم جزئی ایجاد کند که ممکن است چند هفته ادامه یابد.

عدم تقارن

اگرچه تمام مراقبت ها برای دستیابی به تقارن کامل انجام می شود، اما ممکن است هر دو  لابیا کاملا متقارن نباشد، البته عدم تقارن جزئی کاملا طبیعی است. سعی کنید با انتخاب آگاهانه یک نتیجه ایده آل از جراحی خود داشته باشید.

One thought on “بهترین دکتر لابیاپلاستی

  1. سمیه - جولای 3, 2021 در 11:06 ق.ظ

    سلام دکتر تا چه اندازه برای از بین بردن خطرات لابیاپلاستی تاثیر گذاره؟

    پاسخ

پاسخ

چهار × یک =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید