20 نوامبر

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران چه کسی است؟ استفاده از روش های جوانسازی واژن، ظاهر و زیبایی ناحیه ژنیتال را باز می گرداند. این روش در میان زنانی که علاقه مند به معکوس کردن تغییرات ناشی از زایمان و افزایش سن هستند یا زنانی که از ظاهر ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند، رایج است. جوانسازی واژن جراحی لابیاپلاستی عملکرد و ظاهر زیبایی ناحیه واژن را بازیابی و بهبود می بخشد.

لابیاپلاستی برای زنانی است که مشکل لابیای بزرگ، لابیای نامتقارن یا مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی زنانه دارند. این روش باعث کاهش اندازه یا تغییر شکل لب ها در قسمت بیرونی واژن می شود و هر گونه بی نظمی را اصلاح می کند.

دکتر الهام امام جمعه جراح لابیاپلاستی در تهران، هنگام انجام هر روشی از جراحی برای بیماران خود، تلاش می کند تا بالاترین کیفیت مراقبت و ایمنی را بدون هیچ عیب و نقصی ارائه دهد.

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

کاندید لابیاپلاستی

اگر نسبت به ظاهر لابیای خود احساس نگرانی می کنید، هنگام پوشیدن لباس های تنگ احساس ناراحتی می کنید، یا در حین انجام فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا اسب سواری احساس بدی دارید، می توانید یکی از کاندیدای لابیاپلاستی باشید.

برخی از زنان با ویژگی‌های عملکردی یا زیبایی‌شناختی به دنیا می‌آیند که آنها را آزار می‌دهد، در حالی که زنان دیگر تغییراتی را به دلیل زایمان، فعالیت جنسی یا روند طبیعی پیری مشاهده می‌کنند. این زنان ممکن است کاندیدای لابیاپلاستی نیز باشند. صرف نظر از دلیل خود، اگر از ظاهر لابیای خود ناراضی هستید یا به دلیل اندازه و شکل لابیای خود احساس ناراحتی می کنید، باید برای مشاوره به جراح لابیاپلاستی مراجعه کنید .

روش لابیاپلاستی

هر روش به دلیل اهداف و آناتومی بیمار متفاوت است، اما لابیاپلاستی معمولاً تقریباً 1 تا 2 ساعت طول می کشد و تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام می شود.

در طی جراحی لابیاپلاستی، جراح پوست اضافی روی لابیا را اندازه گیری می کند و آن را به صورت متقارن علامت گذاری می کند تا امکان استخراج دقیق آن پوست فراهم شود. پوست با چاقوی جراحی، قیچی و یا سایر ابزار جراحی برداشته می شود. در پایان عمل، بخیه‌هایی برای بستن برش‌ها اعمال می‌شود. معمولا از بخیه های قابل جذب استفاده می شود و نیازی به پیگیری برای برداشتن بخیه ها ندارد. یک جراحی لابیاپلاستی خوب در طول کل عمل از تکنیک های جراحی با حداقل تهاجم و ظرافت استفاده می کند تا نتایج مطلوبی را برای بیماران خود فراهم کند. رویکرد ظریف او همچنین زمان بهبودی را کاهش می دهد.

بهبودی پس از جراحی

با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های جراحی در لابیاپلاستی، بیماران معمولاً در طول نقاهت لابیاپلاستی، زخم، تورم، کبودی و درد کمتری را تجربه می‌کنند. در حالی که این روش زمان بهبودی نسبتاً کوتاهی دارد، بیماران باید انتظار داشته باشند که پس از جراحی کمی تورم و ناراحتی را تجربه کنند. پس از یک هفته، تورم شروع به کاهش می کند. بخیه ها معمولا در 7 تا 10 روز حل می شوند.

معمولاً باید چندین هفته از فعالیت شدید اجتناب شود، اما معمولاً می توان ورزش سبک را در 4 تا 6 هفته شروع کرد. به مدت 6 تا 8 هفته باید از آمیزش خودداری کرد. در صورتی که در انتخاب جراحی لابیاپلاستی خود دقت کنید، می توانید زمان بهبودی خود بعد از لابیاپلاستی را تا حد امکان کاهش دهید.

پاسخ

4 × پنج =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید