14 آگوست

افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی امکان پذیر است؟ لبیوپلاستی یک انتخاب محبوب برای بسیاری از زنان است که از اندازه، شکل یا عدم تقارن لبیا های خود ناراحت هستند. همچنین برای خانم هایی که می خواهند صمیمیت یا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند، بسیار کمک کننده است.

چرا زنان تصمیم می گیرند لابیاپلاستی انجام دهند؟

متخصصان جراحی های زیبایی زنان متوجه شده اند که این نوع جراحی بسیار شخصی است. مطالعات نشان می دهد اعتماد به نفس در رابطه جنسی نقش بسیار مهمی دارد. لابیاپلاستی روشی برای تغییر شکل لبیاها می باشد. وقتی لبیا های زن بزرگ باشند، بافت اضافی می تواند باعث ناراحتی در حین مقاربت شود، حتی شرایط روزمره مانند نشستن روی صندلی دوچرخه یا پوشیدن شلوار تنگ را ناراحت می کند. حاملگی و زایمان طبیعی می تواند ساختار لبیا را تغییر دهد و باعث شود زنان در حین رابطه جنسی احساس خودآگاهی یا خجالت کنند. در حالی که برخی از خانم ها دلایل زیبایی برای در نظر گرفتن لابیاپلاستی دارند، برخی دیگر برای بهبود رفاه جنسی خود نیاز به این جراحی دارند.

عمل لابیاپلاستی برای زنانی که به دلیل نارضایتی از ظاهر لبیا های خود، این عمل را انجام می دهند، می تواند اعتماد به نفس آنها را تا حد زیادی افزایش دهد، این زنان احساس راحتی بیشتری در بدن خود خواهند داشت و به همین دلیل رضایت بیشتری در طول رابطه جنسی به دست می آورند.

افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

لابیاپلاستی، درد را در هنگام رابطه جنسی کاهش می دهد!

داشتن لبیاهای بزرگتر از حد معمول برای برخی از زنان صرفاً یک مسئله زیبایی نیست. برای این گروه، لبیا ها در واقع می توانند منجر به مشکلاتی در هنگام رابطه جنسی شوند که باعث درد و ناراحتی می شود.

تاثیر لابیاپلاستی بر رابطه زناشویی

هنگامی که زنان از ظاهر بدن خود شرمسار هستند یا هر بار که سعی می کنند رابطه جنسی داشته باشند احساس درد می کنند، طبیعی است که میل جنسی آنها دچار مشکل شود.

آیا لابیاپلاستی و هودکتومی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

آیا عمل های زیبایی زنان همچون لابیاپلاستی و هود پلاستی باعث کاهش میلی جنسی می شود؟ از آنجا  که عمل های جراحی همچون لابیاپلاستی و یا هودکتومی، چین های اطراف کلیتوریس را از بین می برد، هر کدام از آن ها روش های مختلفی دارند که در انجام این عمل ها باید توجه داشته باشیم که قسمت لابیا و هود با یکدیگر همخوانی و تقارن داشته باشد. در خیلی از موارد عمل های لابیاپلاستی و هودپلاستی باعث بهبود میل جنسی می شود ، در نتیجه می توان گفت جراحی زیبایی زنان جنبه درمانی نیز خواهد داشت.

بهبودی بعد از لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک عمل سرپایی است. بیماران در طول بهبودی خود کمی تورم و کبودی را تجربه خواهند کرد. به طور متوسط ​​دوره بهبودی 1 تا 2 هفته قبل از بازگشت بیماران به سر کار است. حداقل 3 تا 4 هفته باید از ورزش های شدید خودداری کرد. سوال متداول بیماران این است که، چه زمانی می توانم بعد از جراحی لابیاپلاستی رابطه جنسی داشته باشم؟ به طور کلی توصیه می شود که بیماران چند هفته پس از هر نوع جراحی زیبایی زنان از رابطه جنسی خودداری کنند. توصیه می شود قبل از شروع فعالیت جنسی، حدود 6 تا 8 هفته یا تا زمانی که توسط متخصص زنان خود معاینه نشده اید، صبور باشید.

لابیاپلاستی یک روش موثر و لذت بخش با نتایج ماندگار است. زنان می توانند در طول رابطه جنسی احساس اطمینان و راحتی بیشتری داشته باشند و حتی در سایر فعالیت های بدنی که ممکن است در گذشته از انجام آنها خودداری کرده بودند، شرکت کنند.

پاسخ

پانزده + 5 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید