06 دسامبر

کرم سفید کننده ناحیه تناسلی

کرم سفید کننده ناحیه تناسلی

بهترین کرم سفید کننده ناحیه تناسلی کدام است؟ تیرگی ناحیه تناسلی بانوان ممکن است به علل ژنیتک، بارداری و افزایش سن و… بروز کنند، بیشتر بانوان که برای چکاب های دوره ای به متخصص زنان مراجعه می کنند از راه های سفید کردن واژن و یا استفاده از کرم های سفید کننده ناحیه تناسلی سوال می پرسند، بهترین روش برای درمان تیرگی واژن کدام است؟ آیا کرم سفید کننده ناحیه تناسلی یه روش موثر در این زمینه است؟

کرم سفید کننده ناحیه تناسلی

علل تیرگی پوست ناحیه ژنیتال

پوشیدن لباس زیر پلی استر، تعریق زیاد، استفاده بیش از اندازه از شلوار تنگ، اصطکاک مداوم و استفاده از روش های اشتباه برای اصلاح همگی می تواند از دلایل تیره شدن پوست ناحیه ژنیتال شود. یکی دیگر از دلایل تیره شدن پوست ناحیه ژنیتال، عفونت قارچی است. این یک مشکل شایع پوستی است که هم مردان و هم زنان با آن مواجه هستند. گاهی اوقات، پوست اطراف ناحیه شرمگاهی تیره ‌تر می‌شود، حتی اگر در قسمت‌های دیگر بدن پوست روشن باشد. پوست تیره اطراف ناحیه لگن و قسمت داخلی ران ها یک مشکل شرم آور است که اغلب افراد به دنبال راهکار درمانی برای آن هستند.  شما نباید از مواد شیمیایی خشن مانند کرم سفید کننده در ناحیه تناسلی خود استفاده کنید زیرا پوست آن ناحیه ظریف و حساس است. درمان های طبیعی بسیاری برای خلاص شدن از شر پوست تیره در ناحیه شرمگاهی وجود دارد.

سفید کردن فرج یک روش درمانی است که برای معکوس کردن علائم تغییر رنگ در ناحیه واژن طراحی شده است و ظاهری جوان تر و زیبا تر را ارائه می دهد. این روش کاملا بی خطر است و به روشن شدن رنگ فرج و لبیا ها از تیره به صورتی کمک می کند.

کرم سفید کننده ناحیه تناسلی

سفید کردن واژن با لیزر

لیزر وایتنینگ در زمینه سفید کردن ناحیه ژنیتال بسیار موفق عمل کرده است، افراد می توانند تنها با چند جلسه از شر پوست تیره این ناحیه خود خلاص شوند، باید گفت استفاده از لیزر به تنهایی در رفع تیرگی ناحیه ژنیتال نمی تواند خیلی کمک کننده باشد، اغلب بانوانی که از روش های ترکیبی استفاده می کنند، نتیجه بهتری از درمان گرفته اند. کرم ها و لوسیون های سفید کننده ناحیه تناسلی به تنهایی اثری چشمگیر ندارند.از آنجا که این لوسیون ها خاصیت اسیدی دارند، باید حتما زیر نظر متخصص زنان مصرف شود.

تزریق ژل و فیلر برای سفید کردن واژن

معمولا بعد از یک یا دو جلسه لیزر سفید کردن واژن ممکن است برای اثر گذاری بهتر پزشک استفاده از فیلر ها و مواد پرکننده را به بیمار برای نتیجه گیری بهتر پیشنهاد کند.

محصولات سفید کننده واژن از چه چیزی ساخته شده اند؟

بر خلاف سایر مواد سفید کننده، آنهایی که برای ناحیه واژن ساخته می شوند، بیشتر از مواد شیمیایی، طبیعی هستند. آنها با ویتامین های A، E و C تزریق می شوند. قبل از استفاده از کرم های سفید کننده واژن، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید و مطمئن شوید که ایمن ترین و موثرترین محصولات را در یک منطقه حساس اعمال می کنید.

پاسخ

دو × 3 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید