26 ژوئن

روش های لابیاپلاستی

روش های لابیاپلاستی

روش های لابیاپلاستی کدامند؟ تکنیک های لابیاپلاستی چیست؟ بیشتر افرادی که تصمیم به جراحی لابیاپلاستی دارند، از متخصص زنان خود در رابطه با روش های لابیاپلاستی و مزیت و معایب هر کدام از آن ها سوال می پرسند. دکتر الهام امام جمعه متخصص زنان در تهران در ادامه به بررسی این موضوع می پردازند.

همانطور که قبلا هم گفته شد، برای عمل لابیاپلاستی روش های مختلفی وجود دارد. بسته به شرایط هر فرد باید بهترین روش انتخاب شود.

روش های لابیاپلاستی

روش سنتی عمل لابیاپلاستی

در زمان های گذشته ابتدا کوتر را وصل می کردند و با تیغ ناحیه اضافی را به صورت طولی برش و سپس بخیه می زدند، از این روش به روش سنتی یاد می شود.

روش وجه پلاستی

در روش وجه پلاستی قسمت اضافی لابیا را برداشته می شد  و دو سر ناحیه جدا شده را به یکدیگر متصل می کردند که در ناحیه اتصال، اسکار باقی می ماند.  وجه پلاستی روشی است که تقریبا منسوخ شده است و عوارضی که دارد، باقی ماندن اسکار است و احساس درد در زمان نزدیکی است، عوارض بعدی باز شدن بخیه و دو تیکه شدن لبیا است که برای ترمیم این افراد نیاز به گرفت است. عوارض بعدی از این روش باقی ماندن شکاف است. همچنین پزشکی که از این روش لابیاپلاستی استفاده می کند، باید کاملا آگاه و آشنا به این روش باشد.اکثر عوارض لابیاپلاستی از روش وجه پلاستی است.

اما مزیتی که دارد، این است که، اگر بیمار به درستی انتخاب شود و جراحی توسط پزشک با تجربه در این زمینه انجام شود، لبیا شکلی نرمال می گیرد.

روش اپیتلیزاسیون

در روش اپیتلزاسیون، تنها یک قسمت از پوست لبیا برداشته می شود و قسمت پوستی جمع می شود، که این روش نیز در بیماران خاص انجام می شود.

روش های S و Z پلاستی

روش های S و Z پلاستی نیز از روش های جدید لابیاپلاستی هستند، این دو روش نیز به صورت عمودی انجام می شوند. روش های S  و Z  پلاستی از روش های ترکیبی هستند که بسته به شکل لبیا و ترکیب هود، هر کدام از این دو روش انتخاب می شوند.

در حالت کلی روش های طولی لابیاپلاستی، روش های کم عارضه تری هستند و شکل بهتری برای لبیای بیمار ایجاد می کنند.لبیا بافت پر خونی است و همچون هر بافتی ممکن است باعث ایجاد گوشت اضافه شود و بعد از جراحی مقداری ناصافی ایجاد کند، در این موارد جای نگرانی وجود ندارد و می توان با روش های سرپایی اصلاح شوند.

بهترین روش لابیاپلاستی

این روش ها،  از مهم ترین تکنیک های جراحی لابیاپلاستی بودند که معرفی شدند، اما اینکه بخواهیم بهترین روش از هر کدام از آن ها را انتخاب کنیم، اشتباه است، زیرا بهترین روش در هر فرد متفاوت از دیگری است، بسته به شرایط فرد باید روش لابیاپلاستی انتخاب شود. علم زیبایی زنان روز به روز در حال پیشرفت است همین پیشرفت در این زمینه احتمال بروز عوارض لابیاپلاستی را از بین می برد. اگر پزشک خود را به درستی انتخاب کنید می توانید با خیالی آسوده از مزایای جراحی خود لذت ببرید.

پاسخ

نوزده + شانزده =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید