29 آگوست

درمان تنگی واژن

درمان تنگی واژن

درمان تنگی واژن چیست؟ اگر رابطه جنسی دردناکی را تجربه می کنید، متخصص زنان ممکن است درمانی برای افزایش یا حفظ بافت نرم واژن و در نتیجه درمان تنگی واژن پیشنهاد کند. شل شدن واژن یک روش جدید انقلابی است که می تواند به خانم هایی که دهانه واژن کوچک دارند کمک کند. بسیاری از زنانی که دهانه واژن کوچکی دارند، رابطه جنسی را ناخوشایند یا کاملاً دردناک می دانند، زیرا دهانه واژن آنها به اندازه ای بزرگ نیست که آلت تناسلی همسر خود را در خود جای دهد. این بیماری به عنوان دیسپارونی شناخته می شود. شل شدن واژن یک درمان دیسپارونیا موثر است زیرا دهانه واژن را بزرگ می کند و رابطه جنسی را بدون درد و حتی برای بسیاری از زنان لذت بخش می کند.هنگامی که از گشاد کننده های واژن به درستی استفاده می شود، در کشش واژن و بهبود زندگی جنسی شما بسیار موثر می باشد.

شل شدن واژن نشان دهنده پیشرفتی در درمان دیسپارونیا است که توسط یک دهانه کوچک واژن ایجاد می شود. در گذشته ، زنانی که دهانه واژن کوچکی داشتند مجبور بودند تحت درمان هورمونی قرار گیرند تا به بزرگ شدن واژن کمک کنند. با این حال، این درمان ها می تواند برای زنانی که سابقه خانوادگی انواع خاصی از سرطان دارند، مانند سرطان سینه، خطرناک باشد زیرا هورمون درمانی با ایجاد این سرطان ها مرتبط است.

درمان تنگی واژن

درمان دیگری که به طور گسترده ای برای دیسپارونیا استفاده می شود، گشاد کننده های واژن است. در حالی که گشادکننده های واژن می توانند به عنوان روشی نسبتاً بدون درد برای کمک به حفظ عرض دهانه واژن پس از درمان شل شدن واژن مورد استفاده قرار گیرند، استفاده از آنها به عنوان روشی برای بزرگ شدن واژن می تواند ناراحت کننده یا حتی دردناک باشد.

گشاد کننده واژن چیست؟

گشادکننده واژن وسیله ای است که برای گسترش و طولانی شدن واژن طراحی شده است و در اندازه ها و مواد مختلف (مانند پلاستیک و سیلیکون) موجود است. زنان در هر سنی، از نوجوانان گرفته تا یائسگی، ممکن است اتساع واژن را مفید بدانند. با افزایش عرض ویا طول واژن ، می توانید در نهایت بدون هیچ گونه درد و ناراحتی از رابطه جنسی لذت ببرید.

چه کسانی به کشش واژن نیاز دارند؟

به طور کلی، گشادکننده های واژن ممکن است به رفع مشکلات زیر کمک کنند:

ناتوانی های مادرزادی، مانند زمانی که واژن در رحم به طور کامل شکل نگرفته باشد

آتروفی واژن ناشی از یائسگی

واژن بعد از جراحی تغییر کرده است

بافت زخم یا آسیب دیده واژن ناشی از آسیب و یا زایمان

توجه داشته باشید که رشته های پروتئین کلاژن شبکه ای از الیاف را برای پر کردن مناطق آسیب دیده تشکیل می دهند و بافت حاصله دارای بافتی زبرتر و انعطاف پذیرتر است. گشادکننده های واژن حداقل تا حدی می توانند شکل اولیه، انعطاف پذیری و یکپارچگی این بافت را بازیابی کنند.

علاوه بر این، گشادکننده های واژن ممکن است به تقویت عضلات کف لگن و کاهش حساسیت فرج و واژن کمک کنند. ماهیچه های لگن از مثانه، رحم و روده بزرگ در زنان حمایت می کنند. تمرینات با هدف این ناحیه پس از بارداری و با افزایش سن زنان به منظور افزایش قدرت، کنترل و انعطاف پذیری توصیه می شود. با استفاده معمول، گشاد کننده واژن نه تنها در کشش واژن موفق است، بلکه برای آرامش بخشیدن و درگیر شدن کامل عضلات لگن نیز عالی است. آنها همچنین بی اختیاری استرس ادراری (هنگام عطسه ، سرفه یا خنده) را برطرف می کنند، برانگیختگی جنسی را افزایش می دهند، و اجازه می دهند رابطه جنسی بدون درد را تجربه کنید.

پاسخ

هفده + 11 =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید