08 ژانویه

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران

بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن خانم ها را در گیر می کند و از خانم دکتر امام جمعه سوال می شود، این است که چه زمانی باید به متخصص زنان مراجعه شود؟ یک متخصص زنان خوب چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه این مقاله به توضیح این سوالات می پردازیم.

متخصص زنان وزایمان در خصوص مواردی چون اختلالات جنسی، مشکلات آلت تناسلی، مشکلات رحم، زایمان، باروری و ناباروری خانم ها را می تواند راهنمایی کند.

چه زمانی به متخصص زنان باید مراجعه شود

بیشتر خانم ها بر این باورند، وقتی که به یک بیماری زنان مبتلا شوند باید به متخصص مراجعه کنند که این باور اشتباه است. زیرا بعضی از بیماری ها اگر در زمان مناسب تشخیص داده شوند، به راحتی قابل درمان بوده و تنها با یک معاینه، آزمایش و درمان ساده، می توان بهبود پیدا کرد. خانم ها باید به طور دوره ای و هر 6 ماه یکبار به بهترین متخصص زنان مراجعه کنند تا در صورت داشتن اختلال در هر یک از موارد مذکور بتوان بهترین درمان را انجام داد. طبق توصیه خانم دکتر امام جمعه خانم های عزیز در صورتی که علائم مشکوکی همچوم اختلال در دوران ماهانه، ادرار و یا روابط جنسی داشته باشند باید سریعاً به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند.

درمان ناباروری

از جمله تخصص هایی که بهترین متخصص زنان و زایمان باید داشته باشد، درمان نازایی است. امروزه بیشترین مراجعه زوجین به متخصص زنان، جهت جلوگیری از ناباروری  و یا درمان ناباروری است. یک متخصص زنان خوب در سدد بر می آید تا به بررسی دلایل و تشخیص آن برآید.

زایمان طبیعی

اکثر افرادی که به متخصص زنان و زایمان برای زایمان طبیعی مراجعه می کنند، این عقیده را دارند که کار دشواری است. ولی به گفته دکتر امام جمعه اگر مادر تحت نظر بهترین متخصص زنان و زایمان باشد و به تمام توصیه های متخصص زنان توجه کرده و انجام دهد، زایمان طبیعی راحتی را خواهد داشت.

زایمان سزارین

بعضی از مادران به دلیل داشتن شرایط خاص و یا در خواستی که از متخصص زنان دارند، خواستار زایمان سزارین هستند. زایمان سزارین شاید بیشتر به دلیل انتخاب روز تولد انجام شود. در صورتی که تحت نظر بهترین متخصص زنان ، زایمان سزارین داشته باشید عوارض بعد از زایمان را نخواهید داشت و دوره نقاقت خوب و لذت بخشی را خواهید داشت.

از ویژگی های بهترین متخصص زنان و زایمان می توان به مواردی چون

  • صبور بودن در هنگام معاینه مادران باردار
  • پاسخ گو و در دسترس بودن برای مادران باردار
  • تسلط کامل به آخرین علم های پزشکی در حوزه زنان و زایمان
  • داشتن صعه صدر در خصوص پاسخ گویی به بیماران و مراجعه کنندگان

اشاره کرد.

بعضی از خدمات دکتر امام جمعه متخصص زنان و زایمان

زایمان طبیعی

زایمان سزارین

درمان ناباروری

لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن

و…

شما عزیزان در شبکه های اجتماعی می توانید ما را دنبال کنید ، راه های ارتباطی ما در تلگرام و اینستاگرام

کانال تلگرام متخصص زناناینستاگرام متخصص زنان

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر امام جمعه ، متخصص زنان

پاسخ

19 − چهار =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید